Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49470
Title: Маркетингові дослідження велотранспорту для студентів: європейський досвід
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Біленко, В.О.
Keywords: велотранспорт
bicycles
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Маркетингові дослідження велотранспорту для студентів: європейський досвід [Текст] / О.С. Тєлєтов, В.О. Біленко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 137-139.
Abstract: Студенти і молодь завжди були одним із найбільших сегментів користувачів мережею локальних, регіональних, національних та міжнародних пасажирських перевезень. Тому природно, що внаслідок зростання загального екологічного забруднення міст громадським транспортом та значного збільшення витрат на транспортні послуги проблема пошуку альтернативного транспортного засобу на місцевому та регіональному рівні для студентства виходить на перший план.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49470
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other4
Canada1
China1
Germany3
France1
United Kingdom1
Italy1
Ukraine4
United States3
Downloads
Germany3
France1
Russia1
Ukraine4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov_velotransport.pdf1.13 MBAdobe PDF9Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.