Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50349
Title: Маркетинг
Authors: Balatskyi, Yevhen Olehovych 
Bondarenko, Alla Fedorivna
Keywords: маркетинг - мікс
інноваційний продукт
паблік рілейшнз
канал розподілу
стратегії ціноутворення
public relations
мarketing - mix
pricing strategy
distribution channel
Issue Year: 2015
Publisher: Українська академія банківської справи Національного банку України
Citation: Балацький Є. О. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Є. О. Балацький, А. Ф. Бондаренко ; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. – 397 с.
Abstract: У навчальному посібнику розкрита сутність маркетингу та його сучасна концепція; представлена класифікація маркетингу, характеристика маркетингового середовища; визначена роль маркетингових досліджень, маркетингової товарної, цінової політики та політики продажу і просування; послідовно розкрите значення планування, організації і контролю маркетингу. Навчальний посібник за кожним розділом містить завдання для самоконтролю та основні використані джерела. Призначений для студентів економічних ВНЗ освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр» усіх напрямків підготовки. Може бути корисним для аспірантів, викладачів. слухачів бізнес – шкіл і курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх, хто цікавиться основними аспектами маркетингу.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50349
Type: Schoolbook
Appears in Collections:Навчальні видання (ННІ БТ)

Views
Other52
Canada1
Germany4
France1
United Kingdom3
Italy2
Ukraine33
United States58
Downloads
Other3473
Canada1
China1
Czech Republic5
Germany6
EU4
Finland2
France65
United Kingdom19
Hungary1
Ireland3
Italy7
Lithuania1
Luxembourg1
Latvia1
Netherlands4
Poland10
Romania5
Russia79
Singapore3
Slovakia1
Turkey1
Ukraine1558
United States45


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Balatskiy_Bondarenko_Marketing.pdf3.07 MBAdobe PDF5296Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.