Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50354
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток ринку інновацій в Україні
Other Titles Development of market of innovations in Ukraine
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
Keywords маркетинг інновацій
інноваційна діяльність
маркетинг
innovation marketing
innovation activity
marketing
Type Book chapter
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50354
Publisher Університетська книга
License
Citation Васильєва, Т.А. Розвиток ринку інновацій в Україні [Текст] / Васильєва Т.А. // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2008. - Р. 2. - С. 55-89.
Abstract У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на засадах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
The monograph investigates the methodological and theoretical and methodological problems of marketing innovation and innovations in marketing. The conceptual foundations of marketing innovations, theoretical and methodological principles of the marketing mix components of product innovation, approaches to economic-mathematical modeling of the development and promotion of innovations to the market. Deals with innovative approaches to developing and promoting of innovations into the market, management of potential of innovative development on the base of marketing innovation, motivation innovation environmentally relevant activities. For professionals of marketing innovation, teachers, postgraduates and students of economic specialties of higher educational institutions.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
EU EU
1
Germany Germany
46
Greece Greece
1
Ireland Ireland
50230
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1221
Ukraine Ukraine
684928
United Kingdom United Kingdom
186838
United States United States
100459
Unknown Country Unknown Country
684927

Downloads

China China
3
Germany Germany
27554
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
553
Ukraine Ukraine
1708655
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Vasylieva_innovations_in_Ukraine.pdf 8,8 MB Adobe PDF 1736778

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.