Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51797
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Integrating online educational applications in the classroom |
Other Titles |
Использование образовательных онлайн приложений во время аудиторных занятий Використання освітніх онлайн ресурсів в ході аудиторних занять |
Authors |
Turchyna, Tamara Vasylivna
Skarlupina, Yuliia Anatoliivna Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6532-4108 |
Keywords |
інформаційні технології информационные технологии information technologies іноземні мови иностранные языки foreign languages освітні ресурси образовательные ресурсы educational resources іноваційний инновационный innovative |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51797 |
Publisher | Pomerian University in Slupsk, Poland |
License | |
Citation | Integrating online educational applications in the classroom. / Medvedovska D., Skarlupina Y., Turchina T.//European Humanities Studies: State and Society, № 4 (2016). – Slupsk, Poland. C. 145-156 |
Abstract |
Впровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність. Внедрение информационных технологий является обязательным при изучении иностранных языков. Инновационные технологии предоставляют учителю и ученику не только возможность доступа к неограниченным источникам информации, но и найти новые пути взаимодействия, рассмотреть возможность использования указанных ресурсов и их релевантность. The implementation of information technologies is a must for effective teaching of foreign languages nowadays. Innovative technologies give both the teacher and the students not only the opportunity to get access to the unlimited sources of information, but to find the new ways of interaction, to see the language course relevance and possibilities of its practical use. In this paper we try to give an overview of the importance and use of online educational applications in the classroom. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1967687914
Austria
83000
Belgium
1
Brazil
1013479432
Brunei
300973885
Canada
1009914598
China
3
Colombia
2
Cyprus
1
Czechia
1
Ecuador
152943
Finland
1
France
168996
Germany
-1918415669
Greece
882392202
India
-1069090180
Indonesia
668581154
Ireland
135177724
Italy
2
Lithuania
1
Malaysia
1127394106
Mauritius
1
Moldova
1
Netherlands
1751565
New Zealand
199910
Nigeria
1
Oman
2
Pakistan
1
Palestinian Territories
1
Peru
1
Philippines
135177723
Poland
3
Portugal
588144559
Qatar
1
Romania
1
Russia
1
Rwanda
1
Saudi Arabia
1
Singapore
69017888
Slovenia
1
South Africa
1
South Korea
183981
Spain
300973883
Sweden
347691486
Taiwan
8
Thailand
85485523
Trinidad & Tobago
1
Turkey
66557
Ukraine
116689623
United Arab Emirates
1
United Kingdom
140301
United States
135177721
Unknown Country
314144284
Vietnam
588144571
Downloads
Algeria
1
Australia
1751573
Azerbaijan
99805
Bangladesh
1
Brazil
1
Canada
1752572205
Chile
1
China
-2066656218
Colombia
1
Ecuador
1752572202
Egypt
1
France
30604
Georgia
906816646
Germany
-1918415668
Greece
-2066656219
India
588144569
Indonesia
-1788444870
Iraq
1
Ireland
1
Israel
3
Latvia
1
Lithuania
1
Malaysia
78602
Mexico
1
Netherlands
1
New Zealand
1
Peru
1180613885
Philippines
-1788444870
Poland
1
Singapore
1
South Korea
1
Spain
588144575
Sweden
1967687924
Switzerland
1
Taiwan
140639
Thailand
218121
Turkey
314144278
Ukraine
-2066656219
United Arab Emirates
3
United Kingdom
300973880
United States
-965739248
Unknown Country
172219
Vietnam
135177725
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Turchyna T., Medvedovska D., Skarlupina Y. online.pdf | 394,89 kB | Adobe PDF | 1123293459 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.