Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52584
Title: Шляхи стимулювання самостійної роботи студентів (досвід Великої Британії)
Other Titles: Ways of stimulating self-study work (Great Britain experience)
Authors: Khodtseva, Alla Oleksandrivna
Medvid, Olena Mykolaivna
Keywords: самостійна робота
самостоятельная работа
self-study work
партнерські взаємовідносини
партнерские взаимоотношения
partner relationships
Issue Year: 2014
Publisher: Nauka i studia
Citation: Ходцева А.О. Шляхи стимулювання самостійної роботи студентів (досвід Великої Британії) / А.О. Ходцева, О.М. Медвідь // Europejska nauka XXI powieką - 2014. Pedagogiczne nauki. - Przemyśl: Nauka i studia, 2014. - S. 103-107.
Abstract: Аналіз британського досвіду показав, що умовами ефективності організації самостійної роботи у вищих навчальних закладах можуть слугувати партнерський характер взаємовідносин між викладачем та студентом, здійснення планомірного стимулювання самостійної діяльності студента та цілеспрямоване забезпечення наступності в організації самостійної роботи на різних етапах навчання та професійної підготовки спеціалістів.
British experience shows, that effectiveness of self-study work a t tertiary level is determined by partner relationships between teacher and student, its planned stimulating and purposeful continuity at different stages of education.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52584
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other8
China1
Germany2
France1
United Kingdom1
Italy2
Ukraine5
United States2
Downloads
Other3
Bulgaria1
Germany2
Ukraine5
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Khodtseva_Samostiina_robota.pdf658.08 kBAdobe PDF12Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.