Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53459
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку
Other Titles Еstimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception
Оценка маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords територіальний екопродукт
территориальный экопродукт
territorial ecoproduct
маркетингова привабливість території
маркетинговая привлекательность территории
marketing appeal of territory
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
SWOT-аналіз
SWOT-анализ
SWOT-analysis
фактор достатності ресурсів
фактор достаточности ресурсов
factor of resource’s sufficiency
фактор життєвого рівня населення
фактор жизненного уровня населения
factor of life’s population standard
інвестиційний фактор
инвестиционный фактор
investment factor
інноваційний фактор
инновационный фактор
innovative factor
екологічний фактор
экологический фактор
ecological factor
індекс людського розвитку
индекс человеческого развития
human development index
позиціювання
позиционирование
positioning
валовий регіональний продукт
валовый региональный продукт
gross regional product
Type authors certificate
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53459
Publisher Державна служба інтелектуальної власності України
License
Citation А. с. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник. – № 49083; зареєстровано 13.05.2013 в Державному реєстрі свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір
Abstract Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінки маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей.
Предложен теоретико- методический подход к оценке маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей.
Theoretic and methodical approaches to the estimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
2
Germany Germany
6199173
Greece Greece
7649
Ireland Ireland
109456
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
33291950
United Kingdom United Kingdom
16755430
United States United States
541954311
Unknown Country Unknown Country
33291949

Downloads

Benin Benin
1
Brazil Brazil
1
France France
4
Germany Germany
3
India India
1
Ireland Ireland
109455
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
93676235
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
631609926
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Беловодская_Мельник_авт_свид_2013.PDF 745,6 kB Adobe PDF 725395660

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.