Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54552
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегия развития высшего экономического образования в условиях формирования «экономики знаний»
Other Titles Development strategy of higher economic education in the formation of a "knowledge-based economy"
Стратегія розвитку економічної освіти в умовах формування «економіки знань»
Authors Nilova, Nataliia Markivna
Крапивный, И.В.
ORCID
Keywords экономическое образование
економічна освіта
economic education
Болонский процесс
Болонський процес
Bologna process
Type Article
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54552
Publisher Cумский государственный университет
License
Citation Нилова, Н.М. Стратегия развития высшего экономического образования в условиях формирования «экономики знаний» [Текст] / Н.М. Нилова, И.В. Крапивный // Механізм регулювання економіки.- 2005.- № 2. - С. 80-87.
Abstract В статье показано возрастание роли экономического образования и доказывается необходимость кардинальных изменений в этой сфере, так как она в значительной мере будет определять место Украины в глобальной экономике знаний.
The article shows the growing role of economic education and demonstrates the necessity of radical changes in this area, as it will determine the place of Ukraine in the global economy of knowledge.
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Germany Germany
33
Ireland Ireland
9025
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
555429
Ukraine Ukraine
99270
United Kingdom United Kingdom
50330
United States United States
1110857
Unknown Country Unknown Country
99269

Downloads

China China
28810
Germany Germany
35
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
297497
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1924215
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Nilova_economic_education.pdf 1,53 MB Adobe PDF 2250562

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.