Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55697
Title: Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna 
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Kolodka, Anna Vitaliivna
Rosokhata, Anna Serhiivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Letunovska, Nataliia Yevhenivna 
Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna
Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych
Derykolenko, Anna Oleksandrivna
Овчаренко, С.
Ступнікова, К.Б.
Никонець, М.О.
Жиронкін, К.Р.
Овчаренко М.І.
Keywords: інноваційний шлях розвитку
инновационный путь развития
innovative way of development
інноваційна культура
инновационная культура
innovative culture
інноваційна інфраструктура
инновационная инфраструктура
innovative infrastructure
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств [Текст] : звіт про НДР (проміжний) / Кер.С.М. Ілляшенко. - Суми : СумДУ, 2016. - 179 с.
Abstract: Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні положення загальної економічної теорії, сучасні концепції управління науково-технічним розвитком та управління інноваційною діяльністю суб’єктів господарювання, сучасні концепції управління, інноватики, маркетингу, законодавчі та нормативні документи з економічних, екологічних і соціальних проблем сучасної економіки, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Доведено що інноваційний розвиток є провідною концепцією економічного зростання. Досліджено макроекономічні аспекти формування і розвитку інноваційної культури. Проаналізовано нематеріальні активи як ресурсну базу інноваційного зростання організації. Досліджено роль і значення маркетингових інформаційних комп’ютерних технологій у формуванні інноваційно сприятливого середовища. Проаналізовано маркетинг інновацій в інноваційній діяльності промислових підприємств. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик та практичних пропозицій щодо формування фундаментальних основ управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55697
Type: Technical Report
Appears in Collections:Звіти з наукових досліджень

Views
Other9
China1
Germany1
France2
United Kingdom2
Romania1
Ukraine14
United States3
Downloads
Other19
China2
Germany1
France1
Russia3
Ukraine24


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_1279.pdf2.34 MBAdobe PDF50Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.