Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56018
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення
Other Titles Motivation of Advertising Texts Acquisition and Lnguage Means of Its Creation
Authors Соколова, І.В.
ORCID
Keywords мотивація
рекламний текст
мовні засоби
motivation
advertising text
language means
Type Article
Date of Issue 2003
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56018
Publisher Харківський національний університет
License
Citation Соколова І.В. Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення / І.В. Соколова // Вісник ХНУ. - 2003. - №611. - С. 197-200.
Abstract Робиться аналіз факторів, які сприяють сприйняттю рекламних текстів, а також досліджуються мовні засоби реалізації вмотивованості.
The article represents results of analysis of factors that promote advertising texts acquisition, as well as determination of necessary language means.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Denmark Denmark
1
Germany Germany
34
Greece Greece
1
Ireland Ireland
34365
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
878166
United Kingdom United Kingdom
282046
United States United States
2631558
Unknown Country Unknown Country
878165

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
3
Germany Germany
196724
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
196718
Ukraine Ukraine
2631572
United Kingdom United Kingdom
196721
United States United States
196718
Unknown Country Unknown Country
57
Vietnam Vietnam
196718

Files

File Size Format Downloads
Sokolova_Vmotyvovanist.pdf 239,51 kB Adobe PDF 3615238

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.