Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56987
Title: Режим переключення в банківському секторі Нової Зеландії
Other Titles: Customer switching behavior in the New Zealand banking industry
Authors: Клемес, М.Д.
Ган, К.
Женг Л.Я.
Keywords: режим переключення клієнтів
банківський сектор Нової Зеландії
модель Logit Choice
customer Switching behavior
New Zealand banking industry
Logit Choice Model.
Issue Year: 2007
Citation: Клемес, М.Д. Режим переключення в банківському секторі Нової Зеландії [Текст] / Майкл Д. Клемес, Крістофер Ган, Лі Ян Женг // Банки та банківські системи. - 2007. - Т. 2. - № 4. - С. 50-64.
Abstract: Глобальна дерегуляція банківського сектора на початку 1980-х років вплинула на зміну клієнтами провайдерів фінансових послуг, якій можна ще дати назву “переключення”. Ця ситуація не оминула і новозеландський банківський сектор. Проте в академічних виданнях з маркетингу темі зміни клієнтами банку приділено недостатньо уваги. В даній статті визначено та проаналізовано фактори, які впливають на зміну/переключення банку в Новій Зеландії з точки зору клієнта. Дані для дослідження були отримані за допомогою кореспондентського методу опитування 1,960 домашніх господарств в місті Крайстчерч. Для аналізу інформації та визначення впливу, який мають ці фактори на поведінку клієнтів під час переключення в Новій Зеландії, було використано метод логістичної регресії, результати якої підтверджують те, що відповідальність клієнтів, якість обслугову- вання, репутація, задоволення клієнтів, молодий вік та низький освітній рівень є тими факторами, які найбільшою мірою впливають на зміну провайдера фінансових послуг.
Global deregulation of the banking industry that began in the early 1980s has contributed to increased customer switching. This situation is also evident in the New Zealand banking industry. However, limited research has been published in academic marketing journals focusing on switching behavior in the banking industry. This study identifies and examines the factors that contribute to bank switching in New Zealand from the customer’s perspective. Data for this study were obtained through a mail survey sent to 1,960 households in Christchurch, New Zealand. Logistic regression is used to analyze the data and determine the impact the factors have on customer switching behavior in New Zealand. The logistic regression results confirm that customer commitment, service quality, reputation, customer satisfaction, young-age, and low educational level are the most likely factors that contribute to customers’ switching banks.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56987
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Germany1
United Kingdom1
Ukraine5
United States1
Downloads
China1
Germany1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Klemes_ Rezhym.pdf541.29 kBAdobe PDF2Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.