Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57658
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг
Authors Осик, Ю.И.
Борбасова, З.Н.
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Валеева, В.
ORCID
Keywords маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing of innovation
інновації в маркетингу
инновации в маркетинге
innovations in marketing
зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerrilla marketing
шокова реклама
шоковая реклама
shock advertising
нейромаркетинг
нейромаркетинг
neuromarketing
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
internet marketing
маркетинг в соціальних медіа
маркетинг в социальных сетях
social media marketing
подієвий маркетинг
маркетинг событий
event marketing
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
інноваційні види маркетингу
инновационные виды маркетинга
innovative kinds of marketing
Type Schoolbook
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57658
Publisher Караганда: Изд-во КарГУ
License
Citation Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг [Текст] : учеб. пос. / Ю.И. Осик, З.Н. Борбасова, О.В. Прокопенко, В.З. Валеева. - Караганда: Изд-во КарГУ, 2016. - 155 с.
Abstract У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.
В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом.
The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing.
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
France France
3
Germany Germany
-506514056
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
76646815
Ireland Ireland
343438115
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
3
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
-647598413
Russia Russia
109
Singapore Singapore
-1018752646
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
933824792
United Kingdom United Kingdom
76646807
United States United States
2065945680
Unknown Country Unknown Country
933824788

Downloads

Angola Angola
1
Armenia Armenia
7310
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
7300
China China
76646802
EU EU
1
Finland Finland
234
France France
165621
Germany Germany
165628
India India
1
Kazakhstan Kazakhstan
165613
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Netherlands Netherlands
3
Poland Poland
165625
Romania Romania
1
Russia Russia
7311
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
133624
United Kingdom United Kingdom
110397
United States United States
-1018752647
Unknown Country Unknown Country
39685491
Uzbekistan Uzbekistan
111

Files

File Size Format Downloads
Prokopenko_neuromarketing.pdf 1,65 MB Adobe PDF -901491566

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.