Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59183
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове управління банком
Other Titles Маркетинговое управление банком
Marketing management of the bank
Authors Пересадько, Г.О.
Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Shkarupa, Olena Vasylivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
http://orcid.org/0000-0002-8990-0886
Keywords маркетинг
marketing
управління
management
банк
bank
управление
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59183
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Пересадько, Г.О. Маркетингове управління банком [Текст] / Г.О. Пересадько, В.Ю. Школа, О.В. Шкарупа // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: зб. тез доп. VII Міжнародної науково - практичної конференції ( 24-25 травня 2012 р.). - Суми: УАБС НБУ, 2012. – Т. 2. – С. 150-151.
Abstract Cутність маркетингового управління як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління банком полягає в процесі, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів і контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей банку (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
3
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
5885
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
980
Singapore Singapore
21
Ukraine Ukraine
42173
United Kingdom United Kingdom
23047
United States United States
11768
Unknown Country Unknown Country
42172

Downloads

France France
1
Germany Germany
11769
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
126055
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
126055
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Peresadko_marketing1.pdf 222,78 kB Adobe PDF 263887

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.