Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62833
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Maersk line: how to promote a B2B company in social media
Authors Teslenko, K.
Borshenko, А.
ORCID
Keywords types of companies
типы компаний
типи компаній
corporate culture
корпоративная культура
корпоративна культура
business for consumers
бизнес для потребителей
бізнес для споживачів
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62833
Publisher Sumy State University
License
Citation Teslenko, K. Maersk line: how to promote a B2B company in social media [Текст] / K. Teslenko, A. Borshenko ; EL Adviser N.V. Malovana // To make the world smarter and safer : матеріали ХІ всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та викладачів лінгвістичного навчально-методичного центру кафедри іноземних мов 23 березня 2017 р. м. Суми / Ред.кол.: Г.І. Литвиненко, А.М. Дядечко, Т.М. Плохута та ін. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 55-56.
Abstract There are a few types of companies in a modern market and we can recognise some of them as B2C and B2B companies: B2C (business-to-consumer)and B2B (business-to-business).
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
2
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
3
Germany Germany
657872
Greece Greece
14856
Ireland Ireland
964525
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
10503680
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
3501571
United Kingdom United Kingdom
1839921
United States United States
21007359
Unknown Country Unknown Country
3501570
Vietnam Vietnam
14858

Downloads

Germany Germany
8495
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
10503679
United Kingdom United Kingdom
1839920
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
5
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Teslenko_Borshenko_promote.pdf 658,74 kB Adobe PDF 12352104

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.