Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63736
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості організації маркетингу в банках України
Authors Kryvych, Yana Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/ 0000-0002-3401-0878
Keywords маркетинг
marketing
банк
bank
ринок банківських послуг
рынок банковских услуг
market of bank services
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63736
Publisher
License
Citation Кривич, Я.М. Особливості організації маркетингу в банках України [Текст] / Я.М. Кривич // Проблеми та перспективи розвитку банківської системи України в умовах фінансової нестабільності : матеріали всеукраїнської наукової інтернет-конференції. – Тернопіль, 2012. – С. 210-213.
Abstract Сучасні тенденції на ринку банківських послуг України спричинені подоланням наслідків світової фінансової кризи, яка значно підірвала прибутковість вітчизняних банків та знизила рівень довіри до них з боку населення вимагає від банківських установ впровадження маркетингових інструментів в управлінні їх діяльністю.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
594
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4328
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
45853
United Kingdom United Kingdom
16127
United States United States
121415
Unknown Country Unknown Country
45852

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
121416
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
234175
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Kryvych_marketynh.pdf 515,31 kB Adobe PDF 355604

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.