Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64638
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title «Симуляційні пацієнти» як форма компетентно-орієнтованого навчання
Authors Halych, Liudmyla Viktorivna  
Lakhtin, Yurii Volodymyrovych  
Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8454-6427
http://orcid.org/0000-0001-5055-3162
http://orcid.org/0000-0003-3207-4146
Keywords симуляційні методи навчання
симуляционные методы обучения
simulation teaching methods
стоматологія
стоматология
stomatology
мануальні навички
мануальные навыки
manual skills
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64638
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Галич, Л.В. "Симуляційні пацієнти" як форма компетентно-орієнтованого навчання студентів-стоматологів [Текст] / Л.В. Галич, Ю.В. Лахтін, П.О. Москаленко // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 44.
Abstract Однією з головних задач підготовки майбутніх стоматологів – набуття ними мануальних навичок, без яких неможлива професійна робота лікаря. Додипломна підготовка фахівців умовно складається з двох етапів: доклінічного і клінічного. На першому етапі оволодіння студентами практичними навичками відбувається завдяки використанню муляжів, фантомів та симуляторів. Проте на клінічному етапі підготовки лікаря-стоматолога через певні юридичні бар'єри та недосконалість законодавства у сфері охорони здоров’я студенти під час навчання для набуття базового досвіду та опрацювання своїх мануальних навичок практично не мають допуску до самостійної роботи з пацієнтами. До того ж, на практичних заняттях не завжди є можливість продемонструвати тематичного хворого у зв’язку з низькою розповсюдженістю захворювання. Тому треба знаходити такі підходи в навчанні, які б могли вирішити цю проблему, наблизити до набуття професійних компетентностей майбутнього спеціаліста.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
61748
Ireland Ireland
14058
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
752
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
278628
United Kingdom United Kingdom
140067
United States United States
3931175
Unknown Country Unknown Country
278627

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
835635
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3931177
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Halych_Lakhtin.pdf 1,11 MB Adobe PDF 4766817

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.