Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64818
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освіти
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Філатов, В.Ю.
ORCID
Keywords середня освіта
среднее образование
secondary education
рейтинг шкіл
рейтинг школ
rating of schools
Hard Skills
SoftSkills
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64818
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Маркетингова методика оцінки якості навчальних послуг шкільної освіти [Текст] / Н.С. Ілляшенко, В.Ю. Філатов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 272-273.
Abstract Українська середня освіта за 25 років незалежності пройшла довгий шлях, і ключова зміна – це запровадження ЗНО. З точки зору вступу до університету, рівноправного доступу до вищої освіти, оцінки рівня знань учнів з конкретних предметів - це беззаперечно успішна новація, яка відповідала і відповідає світовим стандартам.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
5077
Ireland Ireland
1593
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
30865
United Kingdom United Kingdom
12047
United States United States
92497
Unknown Country Unknown Country
30864

Downloads

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
92497
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
172945
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Filatov_marketynhova_metodyka.pdf 1,59 MB Adobe PDF 265456

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.