Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65835
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства
Other Titles Assessment of stakeholders influence on the formation of trading company competitive advantages
Authors Chortok, Yuliia Volodymyrivna  
Nechyporenko, Roman Mykolaiovych
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5263-0555
Keywords стейкхолдери
конкурентні переваги
торговельні підприємства
стейкхолдеры
конкурентные преимущества
торговые предприятия
stakeholders
competitive advantages
trade enterprises
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65835
Publisher Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
License
Citation Чорток, Ю.В. Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства [Текст] / Ю.В. Чорток, Р.М. Нечипоренко // Конкурентоспроможність підприємств в умовах трансформаційних процесів в економіці України: матеріали ІІ міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (16 листопада 2017 року). - Харків, ХТЕІ КНТЕУ, 2017. - C. 120-121.
Abstract За допомогою аналізу стейкхолдерів можна визначити важливість різних сегментів ринку, мотивацію покупців, засоби закупівлі ресурсів та реалізації продукції, якість післяпродажного обслуговування, організаційну культуру, їх ефективність та оцінити конкурентні переваги торговельного підприємства.
С помощью анализа стейкхолдеров можно определить важность различных сегментов рынка, мотивацию покупателей, средства закупки ресурсов и реализации продукции, качество послепродажного обслуживания, организационную культуру, их эффективность и оценить конкурентные преимущества предприятия.
By analyzing stakeholders, we can determine the importance of different market segments, customer motivation, resource purchasing and product sales, quality of after-sales service, organizational culture, their effectiveness, and the competitive advantage of a trading company.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
513375
Greece Greece
1
Ireland Ireland
45263
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1591
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
20080163
United Kingdom United Kingdom
3433850
United States United States
51018924
Unknown Country Unknown Country
6864516

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
20080157
Ireland Ireland
45262
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
81957687
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
20080160
Unknown Country Unknown Country
66

Files

File Size Format Downloads
Chortok_Nechyporuk.pdf 242,69 kB Adobe PDF 122163337

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.