Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66035
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту
Other Titles Трансформация новых ценностей в категории менеджмента
The transformation of new values in a category of management
Authors Захарчин, Г.М.
Склярук, Т.В.
ORCID
Keywords цінності
менеджмент
суспільна довіра
організаційна культура
якість менеджменту
креативний менеджмент
соціальна відповідальність
ценности
доверие
организационная культура
качество
креативный менеджмент
ответственность
values
management
confidence
organizational culture
quality
creative management
responsibility
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66035
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Захарчин, Г.М. Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту [Текст] / Г.М. Захарчин, Т.В. Склярук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 121-128.
Abstract Обгрунтовано необхідність використання категорії «цінність» як тонкопланового інструментарію в системі менеджменту, окреслено проблемне поле реалізації нових цінностей у соціально-економічному просторі та управлінській практиці, акцентовано на ролі організаційної культури як механізму трансформації цінностей у категорії менеджменту.
Обоснована необходимость использования категории «ценность» как тонкопланового инструментария в системе менеджмента, выделено проблемное поле реализации новых ценностей в социально-экономическом пространстве и управленческой практике, акцентировано на роли организационной культуры как механизма трансформации ценностей в категории менеджмента.
In the article we have pointed out the need for strengthening an applied nature of the research subject, i.e., further researches should be directed towards making real mechanism of transformation of new values into management categories, to use them as an instruments of management in order to increase efficiency at all levels and build a new model of management.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
20364540
France France
1
Germany Germany
4728
Ireland Ireland
113398
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
8314724
United Kingdom United Kingdom
1808481
United States United States
79649676
Unknown Country Unknown Country
8314723

Downloads

China China
1
Germany Germany
49950
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
20364539
United Kingdom United Kingdom
1353
United States United States
118570274
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Zakharchyn_Skliaruk.pdf 292,72 kB Adobe PDF 138986142

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.