Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66073
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи щодо обгрунтування заходів із покращання використання складових потенціалу промислових підприємств
Other Titles Methodological approaches to justification of improvement measures for using components of industrial enterprises potential
Методические подходы по обоснованию мероприятий по улучшению использования составляющих потенциала промышленных предприятий
Authors Чухрай, Н.І.
Кулиняк, І.Я.
Глянцева, О.І.
ORCID
Keywords потенціал підприємства
складові потенціалу підприємства
виробнича складова
фінансова складова
кадрова складова
маркетингова складова
ризики потенціалу підприємства
використання складових потенціалу
потенциал предприятия
составляющие потенциала предприятия
производственная составляющая
финансовая составляющая
кадровая составляющая
маркетинговая составляющая
риски потенциала предприятия
использование составляющих потенциала
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66073
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Чухрай, Н.І. Методичні підходи щодо обгрунтування заходів із покращання використання складових потенціалу промислових підприємств [Текст] / Н.І. Чухрай, І.Я. Кулиняк, О.І. Глянцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 2. - С. 233-247.
Abstract У статті проведено оцінювання виробничої, фінансової, кадрової та маркетингової складових потенціалу промислових підприємств (на прикладі підприємств легкої промисловості Львівщини) та сформовано методичні підходи щодо обгрунтування заходів із покращання використання цього потенціалу.
В статье проведена оценка производственной, финансовой, кадровой и маркетинговой составляющих потенциала промышленных предприятий (на примере предприятий легкой промышленности Львовщины) и сформированы методические подходы по обоснованию мероприятий по улучшению использования этого потенциала.
The purpose of this article is to evaluate the production, financial, human resources and marketing components of industrial enterprises potential (by using light industry enterprises of Lviv region as an example), and to form methodological approaches to rationalize actions for its improvement.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
1704
France France
2
Germany Germany
1
Greece Greece
3411
Ireland Ireland
271652
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Ukraine Ukraine
18575266
United Kingdom United Kingdom
3479224
United States United States
30652265
Unknown Country Unknown Country
6498266

Downloads

China China
1822736
France France
1
Germany Germany
919507
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
18575267
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
59481795
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Chukhraі,.pdf 763,4 kB Adobe PDF 80799333

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.