Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66218
Title: Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку
Other Titles: Банковские рейтинги как инструмент маркетинговой стратегии участников финансового рынка
Bank rating as a tool of marketing strategy of financial market participants
Authors: Zakharkina, Liudmyla Serhiivna 
Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych 
Карабець, К.М.
Keywords: банківський рейтинг
оцінювання
рейтингові агентства
проблеми рейтингування
маркетингові стратегії
фінансовий ринок
банковский рейтинг
оценка
рейтинговые агентства
проблемы рейтингования
маркетинговые стратегии
финансовый рынок
bank rating
assessment
rating agency
rating problems
market strategies
financial market
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Захаркіна, Л.С. Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку [Текст] / Л.С. Захаркіна, О.О. Захаркін, К.М. Карабець // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 112-122. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-10
Abstract: У статті розглянуті питання формування рейтингових оцінок банківських установ. Проаналізовані класифікаційні ознаки банківських рейтингів, у результаті чого було виявлено, що ключовими критеріальними ознаками при цьому є мета використання рейтингів та методика їх побудови. Здійснено порівняльну характеристику різних моделей рейтингового оцінювання та виявлено, що не існує універсальної системи рейтингування банків. Досліджено основні проблеми рейтингового оцінювання українських банків та запропоновані шляхи їх вирішення.
В статье рассмотрены вопросы формирования рейтинговых оценок банковских структур. Проанализированы классификационные признаки банковских рейтингов, в результате чего было выявлено, что ключевыми критериями при этом выступают цель использования рейтингов и методика их построения. Проведена сравнительная характеристика различных моделей рейтинговой оценки и обнаружено, что не существует универсальной системы рейтингования банков. Исследованы основные проблемы рейтинговой оценки украинских банков и предложены пути их решения.
The aim of the article is to study the modern approaches to determination of bank rating, to identify the main problematic issues arising in this process and ways of its improvement.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66218
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other8
Germany1
Ukraine3
United States2
Downloads
Other7
China3
Germany1
Ukraine3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Zakharkina.pdf634 kBAdobe PDF14Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.