Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66352
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels
Other Titles Инновационные маркетинговые стратегии обеспечения экологической безопасности на глобальном и региональном уровнях
Інноваційні маркетингові стратегії забезпечення екологічної безпеки на глобальному та регіональному рівнях
Authors Domashenko, Maryna Dmytrivna  
Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Kuchmiyov, A.
Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6987-8992
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
http://orcid.org/0000-0002-1865-5422
Keywords ecological safety
innovative marketing strategies
evaluation of the ecological safety
marketing tools
екологічна безпека
інноваційні маркетингові стратегії
оцінка екологічної безпеки
маркетингові інструменти
экологическая безопасность
инновационные маркетинговые стратегии
оценка экологической безопасности
маркетинговые инструменты
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66352
Publisher Sumy State University
License
Citation Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels [Текст] = Інноваційні маркетингові стратегії забезпечення екологічної безпеки на глобальному та регіональному рівнях / M. Domashenko, V. Shkola, A. Kuchmiyov, O. Kotenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - C. 367-373. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-33
Abstract The article deals with an approach to form innovative marketing strategies to provide ecological safety due to its ecological orientation position. The approach to choose an optimal innovative marketing strategy to provide ecological safety, based on the index of ecological safety rate evaluation, is proposed. A set of marketing tools to provide ecological safety at regional and global levels are suggested.
У статті розроблено підхід до формування інноваційних маркетингових стратегій забезпечення екологічної безпеки виходячи з позиції їх екологічної спрямованості. Запропоновано підхід до вибору оптимальної інноваційної маркетингової стратегії забезпечення екологічної безпеки на основі показника оцінки рівня екологічної безпеки. Запропоновано комплекс маркетингових інструментів забезпечення екологічної безпеки на регіональному та глобальному рівнях.
В статье разработан подход к формированию инновационных маркетинговых стратегий обеспечения экологической безопасности исходя из позиции их экологической направленности. Предложен подход к выбору оптимальной инновационной маркетинговой стратегии обеспечения экологической безопасности на основе показателя оценки уровня экологической безопасности. Предложен комплекс маркетинговых инструментов обеспечения экологической безопасности на региональном и глобальном уровнях.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Egypt Egypt
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
9620526
Ghana Ghana
1
Iran Iran
716042306
Ireland Ireland
808330
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2544
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
1
Sweden Sweden
19707
Ukraine Ukraine
239537737
United Kingdom United Kingdom
90590521
United States United States
1386789353
Unknown Country Unknown Country
239537736
Vietnam Vietnam
39415

Downloads

China China
3
Egypt Egypt
1
Germany Germany
1
India India
1
Iran Iran
716042307
Ireland Ireland
808328
Lithuania Lithuania
1
Philippines Philippines
716042305
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1611979113
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
32228742
Unknown Country Unknown Country
27
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Domashenko.pdf 227,3 kB Adobe PDF -146857394

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.