Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66561
Title: Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства
Other Titles: Деловая репутация как стратегический фактор развития предприятия
Business reputation as a strategic factor for enterprise development
Authors: Жукова, Тетяна Анатоліївна
Жукова, Татьяна Анатольевна
Zhukova, Svitlana Viacheslavivna
Вакарчук, В.В.
Keywords: господарська діяльність
хозяйственная деятельность
economic activity
економіка
экономика
economy
підприємство
предприятие
enterprise
прибутковість
доходность
profitability
ділова репутація
деловая репутация
business reputation
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Жукова Т.А. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства / Т.А. Жукова, В.В. Вакарчук // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 98-104.
Abstract: В умовах мінливості економічних умов для здійснення господарської діяльності підприємствам дедалі частіше потрібно визначати фактори, завдяки яким вдасться досягнути певного рівня прибутковості. До того ж прибутковість розцінюється не лише як збагачення управлінців, але передусім як можливість розвиватись та займати стійкіше ринкове становище.
В условиях изменчивости экономических условий для осуществления хозяйственной деятельности предприятиям все чаще нужно определять факторы, благодаря которым удастся достичь определенного уровня прибыльности. К тому же доходность расценивается не только как обогащение управленцев, но прежде всего как развиваться и занимать устойчивое рыночное положение.
In conditions of volatility of economic conditions for the implementation of economic activity enterprises are increasingly it is more often necessary to determine the factors by which it will be possible to reach a certain level of profitability. In addition, profitability is seen not only as the enrichment of managers, but above all as an opportunity to develop and take a more stable market position.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66561
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Ukraine1
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Zhukova_Dilova_reputatsiia_iak_tratehichnyi .pdf1.64 MBAdobe PDF0Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.