Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67454
Title: Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds
Other Titles: Інноваційний менеджмент: теоретичні, методичні і прикладні основи
Инновационный менеджмент: теоретические, методические и прикладные основы
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Strielkowski, W.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna 
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Saher, Liudmyla Yuriivna
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna 
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna
Provozin, Mykola Vasylovych
Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych
Ruban, Daria Andriivna
Teletov, D.
Keywords: інноваційний менеджмент
инновационный менеджмент
innovation management
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing innovation
стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
Issue Year: 2018
Publisher: Prague Institute for Qualification Enhancement
Citation: Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds / S.M. Illiashenko, W. Strielkowski (eds.). - 1st edition. - Prague: Prague Institute for Qualification Enhancement, 2018. - 296 pages.
Abstract: Ця монографія продовжує серію книг, що випущені за результатами міжнародних науково-практичних конференцій «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». У монографії викладено теоретико-методичні та прикладні засади ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення: держави, регіону, окремих підприємств та установ. Значну увагу приділено інструментам і методам стратегічного управління інноваційною діяльністю промислових підприємств України.
Эта монография продолжает серию книг, которые выпущены по результатам научно-практических конференций "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге". В монографии изложены теоретико-методические и прикладные основы рыночно-ориентированного управления инновационным развитием хозяйствующих субъектов различных уровней обобщения: государства, региона, отдельных предприятий и учреждений. Значительное внимание уделено инструментам и методам стратегического управления инновационной деятельностью промышленных предприятий Украины.
This monograph continues a series of books that are released according to the results of scientific-practical conferences "Marketing innovations and innovations in marketing. In the monograph outlines the theoretical-methodological and practical foundations of market-oriented management of innovative development of economic entities of different levels of generalization: State, region, and individual enterprises and institutions. Considerable attention is paid to the tools and methods of strategic management of innovation in industrial enterprises of Ukraine.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67454
Type: Monograph
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other97
Germany1
France2
Italy1
Russia2
Ukraine9
Downloads
Other178
China1
Germany1
Russia1
Ukraine6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Innovative_management_2018.pdf3.81 MBAdobe PDF187Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.