Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68760
Title: The effects of innovation on market competition: the case of the insurance comparison websites
Other Titles: Вплив інновацій на ринкову конкуренцію: на прикладі веб-сайтів для порівняння страхових компаній
Authors: Porrini, D.
Keywords: страховий ринок
веб-сайти порівняння
регулювання
конкуренція
страховой рынок
веб-сайты сравнения
регулирование
конкуренция
Insurance market
comparison websites
regulation
competition
Issue Year: 2018
Publisher: Sumy State University
Citation: Porrini, D. The effects of innovation on market competition: the case of the insurance comparison websites [Текст] / D. Porrini // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 324-332. - DOI 10.21272/mmi.2018.3-29.
Abstract: На страховому ринку використання цифрових технологій, що полегшують онлайн-транзакції, набуває дедалі більшого масштабу по мірі розповсюдження так званих веб-сайтів для порівняння страхових компаній. Враховуючи вищезазначене, в статті проведено аналіз процесу цифровізації каналів каналів просування страхових послуг як в сферах страхування життя, так і в інших секторах страхування в країнах Європейського Союзу. З огляду на використання страховими компаніями різноманіття каналів просування страхових послуг (через брокерів, агентів, через механізми банківського страхування тощо), обґрунтовано доцільність використання сайтів, що спеціалізуються на порівнянні страхових компаній. В статті обґрунтовано, що для покращення процесу порівняння страхових компаній та підвищення прозорості інформації, доступної для громадськості через такі інтернет-платформи, необхідним є застосування цілого ряду регуляторних обмежень на європейському страховому ринку. Вплив державного регулювання на ці процеси автор ілюструє на прикладі – італійського законодавства у сфері страхового нагляду та антимонопольного регулювання. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в обґрунтуванні впливу веб-сайтів для порівняння страхових компаній на рівень конкуренції на страховому ринку. Цей вплив в статті описується з одного боку, – як позитивний, що проявляється у зменшенні рівня асиметрії інформації для страхувальників, з іншого – як негативний, що проявляється у сприянні недобросовісній поведінці (змові) страховиків. Підтвердженням того, що такі онлайн- платформи можуть бути інструментом недобросовісного обміну інформацією, що створює можливість для ринкової змови, є рішення антимонопольного органу Литви, затверджене Європейським судом. В результаті дослідження визначено найбільш ефективні регуляторні інтервенції, застосування яких буде спрямоване на поширення нових каналів просування послуг на страховому ринку. Зокрема, подальше розповсюдження веб-сайтів для порівняння страхових компаній створюватиме передумови для прийняття нових регуляторних обмежень, спрямованих на захист інтересів споживачів та обмеження можливостей недобросовісної поведінки самих страхових компаній.
In the insurance market, the use of digital technologies facilitating online transactions is increasing together with the diffusion of the so called comparison websites. Taking into account this fact, the first issue addressed by this article is the analysis of the process of digitalization of the distributional channels both in life and non-life sectors in the European countries. Given the use of different channels, such as brokers, agents and bancassurance, a particular role is played by the comparison website. The second issue is to look at the regulatory interventions at the European level. These interventions mainly promote the adoption of behaviours that ensure the correctness of the comparison and the transparency of the information made available to the public through online platform. In this direction, the author investigates particularly the Italian case and the intervention of the insurance supervisory Authority and of the national Antitrust Authority. Moreover, the article contribution to the literature is to examine the effects of the comparison website on market competition: the effects are described, on one hand, as positive in terms of decreasing asymmetric information suffered by the insured, on the other hand, as negative in terms of increasing the possibility of collusive behaviours by the insurance companies. To confirm this last point a decision by the Lithuanian Antitrust Authority, confirmed by the European Court of Justice, is quoted to show how an online platform can be an information exchange tool and its behaviour can be considered as a facilitating practice to support collusion. The purpose of the analysis proposed is to provide useful elements for the future regulatory interventions that will follow the diffusion of new distributional channels in the insurance market. Particularly, the growing diffusion of comparison websites will involve the adoption of regulatory instruments aimed not only at protecting consumers but also at limiting their use as tools for collusive behaviour.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68760
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Porrini_vplyv_innovatsii.pdf470.08 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.