Skip navigation

Search

Current filters:
Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-20 of 46.
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2014Web-culture as a factor of company's competitiveness enhancementIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle23299
2014Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysisIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle14236
2015Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний оглядIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.Article52125
2014Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в УкраїніIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.Article44281
2016Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростанняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle8449
1995Методика комплексной критериальной оценки сегментов рынков сбыта предприятийIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle265154
1994Основні положення методики сегментації ринків збуту з застосуванням ЕОМIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle218151
2010Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Ivanytskyi, Ihor YuriiovychArticle416422
2013Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО «СМНПО ИМ. М.В. ФРУНЗЕ»Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, П.Н.Article583795
2008Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna YuriivnaArticle404922
2010Анализ рыночных возможностей инновационного развития предприятия в условиях нечеткой оценки факторов внешней и внутренней средыIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle676538
2009Методичні засади вибору виконавця робіт на різних стадіях інноваційного циклуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Oleksandr OleksiiovychArticle222267
2008Методичні засади оптимізації портфеля замовлень малого науково-виробничого підприємстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh MykhailovychArticle288219
2012Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інноваційIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle385523
2013Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниямиIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle186124
2003Теоретико-методичні аспекти багатокритеріальної оцінки сегментів ринку промислових підприємствIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle235501
2003Маркетинговый анализ рыночных возможностей (рыночного потенциала) инновационного развития промышленных предприятийIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle347277
2010Тенденції розвитку вітчизняного ринку робочої сили в докризовий, кризовий та післякризовий періодиIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Fedenko, Nataliia OleksiivnaArticle385586
2007Аналіз ринку мотоциклів УкраїниIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Н. Ю.Article648844
2008Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язанняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle497475
Results 1-20 of 46.