Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (51)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Modern condition of labor migration from Ukraine to the EU and the prospects for its regulationIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Adamets, T.Article7422
2017Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організаціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Комарницька, Г.О.Article9947
2017Impact of seller’s gender on purchaser’s consumption behaviorIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Клісіньськи, Януш; Клисиньски, Януш; Klisinski, Janusz; Starkiv, I.L.Article6418
2017Impact of seller's gender on purchaser's consumption behaviorIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Klisinski, J.; Hrytsai, S.; Starkiv, I.Article101
2016Factor analysis of processes of corporate culture formation at industrial enterprises of UkraineIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Ovcharenko, Maksym Ivanovych; Ovcharenko, Svitlana Volodymyrivna; Ovcharenko, Svetlana VolodimirivnaArticle10164
2016Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростанняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle11677
2015Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний оглядIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.Article98191
2015Innovative process rational choice grounding in organizationIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle5741
2014Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в УкраїніIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.Article137424
2014Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysisIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle16039
2014Web-culture as a factor of company's competitiveness enhancementIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle251117
2014Сайт журнала как инструмент маркетинга знанийIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle309201
2013Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. СумIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Ахрамеєва, М.В.; Іванова, Т.Є.Article196548
2013Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниямиIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle191132
2013Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО «СМНПО ИМ. М.В. ФРУНЗЕ»Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, П.Н.Article599939
2012Дослідження ставлення населення м. Сум до екологічних проблем сьогоденняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Гайтина, Н.М.; Кириченко, Т.В.; Рибалка, М.В.Article494344
2012Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послугIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle414420
2012Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інноваційIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle402629
2011Інтелектуальний капітал ВНЗ як запорука його інноваційного розвитку: сутність, структура, підходи до оцінкиIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle398395
2011Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємстваIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle314621