Skip navigation

Search

Current filters:
Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-20 of 47.
Item hits:
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2014Web-culture as a factor of company's competitiveness enhancementIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle235107
2014Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysisIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle14337
2015Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний оглядIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.Article63159
2014Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в УкраїніIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є.Article60342
2016Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростанняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle9766
1995Методика комплексной критериальной оценки сегментов рынков сбыта предприятийIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle265154
1994Основні положення методики сегментації ринків збуту з застосуванням ЕОМIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle218152
2010Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвиткуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Ivanytskyi, Ihor YuriiovychArticle423426
2013Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО «СМНПО ИМ. М.В. ФРУНЗЕ»Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, П.Н.Article593841
2008Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna YuriivnaArticle405939
2010Анализ рыночных возможностей инновационного развития предприятия в условиях нечеткой оценки факторов внешней и внутренней средыIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle685545
2009Методичні засади вибору виконавця робіт на різних стадіях інноваційного циклуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Oleksandr OleksiiovychArticle223273
2008Методичні засади оптимізації портфеля замовлень малого науково-виробничого підприємстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh MykhailovychArticle288222
2012Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інноваційIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle392532
2013Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниямиIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle187129
2003Теоретико-методичні аспекти багатокритеріальної оцінки сегментів ринку промислових підприємствIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle235512
2003Маркетинговый анализ рыночных возможностей (рыночного потенциала) инновационного развития промышленных предприятийIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle347283
2010Тенденції розвитку вітчизняного ринку робочої сили в докризовий, кризовий та післякризовий періодиIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Fedenko, Nataliia OleksiivnaArticle385596
2007Аналіз ринку мотоциклів УкраїниIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Н. Ю.Article655851
2008Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язанняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia SerhiivnaArticle503486
Results 1-20 of 47.