Search


Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 135
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Country’s Brand and Corruption Level: Cointegration Analysis Milova, T.; Troshkina, K.; Horlov, Y.; Dobkowski, J. Article 1894595960 -505545439
2018 Державна підтримка українського експорту: стан та напрямки розвитку Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Макаренко, Т.Ю. Article 1274944720 -482637387
2018 Підвищення конкурентоспроможності закладів громадського харчування у Сумському регіоні Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Mashyna, Yuliia Pavlivna; Шульга, К.О. Article 108208666 -615706622
2018 Управління конкурентоспроможністю як елемент стратегічного розвитку підприємства Kotenko, Stanislav Ihorovych; Kotenko, Stanislav Ihorovyc; Педченко, Н.С. Article 632176 774216
2018 The essence of retail and development of retail banking innovative mechanisms in Ukraine Kuznyetsova, A.; Kozmuk, N.; Zherebylo, I.; Sydorova, O.; Zvarych, M. Article 162671160 164624768
2018 National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article -851929670 753487243
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article -1357321895 1846416726
2017 Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republic Ivanova, E.; Kordos, M. Article -1118030040 -1485171163
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 74588640 39748122
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 112554145 124000998
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 19933116 4049625
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 1716645 1452367
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 80189786 167463396
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article 707158877 1542044416
2017 Transparency as competitive advantage of innovation driven companies Zakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A. Article -129146286 183763579
2017 The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European Countries Samusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A. Article -843590779 -1263629078
2016 The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014 Kramoliš, J. Article 494330485 529547358
2016 Research preconditions of Ukrainian chemical industry modernization based on the assessment competitiveness of its potential Shevtsova, A.Z.; Braslavska, O.V. Article 1232326992 -1821927657
2016 Формування конкурентної галузевої структури підприємства з врахуванням кон’юнктури на ринку агропродовольчої продукції Данько, Ю.І. Article 1023992760 357028790
2016 Розробка процесів бізнес-моделювання виробничих та збутових підприємств в умовах Третьої промислової революції Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Кальченко, С.О.; Марченко, Т.В. Article 2014071472 323056820