Search


Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 90
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 The Influence of the Covid-19 Pandemic on General Trends in the Functioning and Competitiveness of Private Clinics Kotenko, Stanislav Ihorovych; Tambovceva, T. Article 55552304 102942780
2022 Fathanah Responsive Leadership: As a Supplement in the Satellite Model Anggraeni, F.S.; Widarno, B. Article 110576 95348
2022 Knowledge asset as competitive resource Vidic, F. Article 1394 1598
2021 КРІ model impact on employee motivation and competitiveness of private healthcare facilities Kobushko, Yana Volodymyrivna; Kotenko, S.; Heiets, I.; Rusanov, O. Article 694428174 -614211627
2020 “Take a knee” Protests in Professional Sports: An Empirical Study about the Influence on Customer Loyalty to Nike in Germany Giebe, C.; Löffler, L.; Schneider, S. Article -283597415 1765293199
2019 Методологічні основи оцінювання конкурентоспроможності сільського господарства Ходаківська, О.В.; Патика, Н.І.; Гаргасас, А. Article 217728514 127030943
2018 National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 77495668 -1141985482
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1682958118 764410323
2017 Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republic Ivanova, E.; Kordos, M. Article -1118030040 -1485171163
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 74588640 39748122
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 112554145 124000998
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 9966559 4049625
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 1378336 1452367
2017 International competitiveness of Eastern European countries: importance of trade orientation and eurointegration Cherkas, N.I. Article -364032574 -1806012040
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 49377710 118123121
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article 707158877 887491150
2017 Transparency as competitive advantage of innovation driven companies Zakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A. Article 177960077 5803503
2017 The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European Countries Samusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A. Article 402188242 -1613934333
2016 The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014 Kramoliš, J. Article 494330485 529547358
2016 Research preconditions of Ukrainian chemical industry modernization based on the assessment competitiveness of its potential Shevtsova, A.Z.; Braslavska, O.V. Article 1232326992 1326570244