Search




Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства Андрєєва, Н.М.; Мартинюк, О.М. Article 1211958680 -1869853608
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -564244052 6946530
2009 Принципы устойчивого развития общества в условиях европейской интеграции Antoniuk, Nataliia Anatoliivna; Красюк, Инна Витальевна; Красюк, Інна Віталіївна; Krasiuk, Inna Vitaliivna Article 1584988614 1838505009
2009 The sustainable development modeling and mechanisms of its implementation on regional level Kubatko, Oleksandr Vasylovych Article 1436149195 -904884770
2009 Науковий підхід до визначення екологічного сліду, як індикатора сталого розвитку на рівні регіональних економік Kubatko, Oleksandra Viktorivna Article 316353822 774142676
2009 Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article -1794306231 -1419843088
2009 Энергетика и устойчивое развитие: проблемы и перспективы выработки согласованной политики Sabadash, Viktor Volodymyrovych Article 179182965 257399754
2009 Мотиваційні аспекти процесу використання послуг лісових екосистем Бас, Т.Б.; Загвойська, Л.Д. Article 1155030838 -1022164675
2009 Стратегiї сталого розвитку: iсторична ретроспектива Kovalov, Bohdan Leonidovych Article 180106449 -528021774