Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70720
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords комерціалізації
коммерциализации
commercialization
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70720
Publisher Видавництво Львівської політехніки
License
Citation Сигида, Л.О. Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей XII Міжнародної науково-практичної конференції (25-27 жовтня 2018 р.). - Львів: Вид-во Львівської політехніки. - 2018. - С. 18-20.
Abstract Однією зі складових розвитку підприємницької діяльності є інновації. При цьому комерціалізація результатів інноваційної діяльності дозволяє одним підприємствам збільшити рівень конкурентоспроможності, іншим – оптимізувати свою діяльність залежно від того, вони виробляють і реалізують чи споживають об’єкти комерціалізації. При цьому з метою максимізації ефективності та результативності інноваційної діяльності підприємства процес комерціалізації має бути чітким, послідовним і структурованим.
Одной из составляющих развития предпринимательской деятельности являются инновации. При этом коммерциализация результатов инновационной деятельности позволяет одним предприятиям увеличить уровень конкурентоспособности, другим - оптимизировать свою деятельность в зависимости от того, они производят и реализуют или потребляют объекты коммерциализации. При этом с целью максимизации эффективности и результативности инновационной деятельности предприятия процесс коммерциализации должен быть четким, последовательным и структурированным.
One of the components of business development is innovation. At the same time, the commercialization of the results of innovative activity allows one enterprise to increase the level of competitiveness, others - to optimize their activity, depending on whether they produce and sell or use commercialization objects. In order to maximize the efficiency and effectiveness of the innovative activity of the enterprise, the process of commercialization must be clear, consistent and structured.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Czechia Czechia
3518
Germany Germany
1
Greece Greece
587
Ireland Ireland
17595
Lithuania Lithuania
1
Slovenia Slovenia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
3377475
United Kingdom United Kingdom
492631
United States United States
17916046
Unknown Country Unknown Country
3377474

Downloads

France France
1
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
10646761
United Kingdom United Kingdom
35187
United States United States
17916046
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Saher_Syhyda_.pdf 302,1 kB Adobe PDF 28598009

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.