Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70720
Title: Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Saher, Liudmyla Yuriivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: комерціалізації
коммерциализации
commercialization
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
Issue Year: 2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Citation: Сигида, Л.О. Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей XII Міжнародної науково-практичної конференції (25-27 жовтня 2018 р.). - Львів: Вид-во Львівської політехніки. - 2018. - С. 18-20.
Abstract: Однією зі складових розвитку підприємницької діяльності є інновації. При цьому комерціалізація результатів інноваційної діяльності дозволяє одним підприємствам збільшити рівень конкурентоспроможності, іншим – оптимізувати свою діяльність залежно від того, вони виробляють і реалізують чи споживають об’єкти комерціалізації. При цьому з метою максимізації ефективності та результативності інноваційної діяльності підприємства процес комерціалізації має бути чітким, послідовним і структурованим.
Одной из составляющих развития предпринимательской деятельности являются инновации. При этом коммерциализация результатов инновационной деятельности позволяет одним предприятиям увеличить уровень конкурентоспособности, другим - оптимизировать свою деятельность в зависимости от того, они производят и реализуют или потребляют объекты коммерциализации. При этом с целью максимизации эффективности и результативности инновационной деятельности предприятия процесс коммерциализации должен быть четким, последовательным и структурированным.
One of the components of business development is innovation. At the same time, the commercialization of the results of innovative activity allows one enterprise to increase the level of competitiveness, others - to optimize their activity, depending on whether they produce and sell or use commercialization objects. In order to maximize the efficiency and effectiveness of the innovative activity of the enterprise, the process of commercialization must be clear, consistent and structured.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70720
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)
Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other13
Downloads
Other3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_Saher_Syhyda_.pdf302.1 kBAdobe PDF3Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.