Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70721
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Saher, Liudmyla Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords комерціалізація
коммерциализация
commercialization
інновація
инновация
innovation
ланцюг поставок
цепь поставок
supply chain
Type Book chapter
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70721
Publisher Сумський національний аграрний університет
License
Citation Сигида, Л.О. Управління ланцюгами поставок як ефективний засіб комерціалізації інновацій: світовий досвід [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида, Л.Ю. Сагер // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств: монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. Л.М. Таранюка. – Суми: СНАУ, 2018. – С.125-136.
Abstract Для виживання підприємства на ринку важливим є розроблення та впровадження нової конкурентної стратегії, яка б включала детальний аналіз світових факторів, що чинять як прямий, так і опосередкований влив на забезпечення його ефективного функціонування. Перебудувати застарілі моделі управління та стати «глобальним» підприємство може за рахунок формування ланцюгів поставок та ефективного управління ними.
Для выживания предприятия на рынке важным является разработка и внедрение новой конкурентной стратегии, которая бы включала детальный анализ мировых факторов, оказывающих как прямое, так и опосредованное влияние на обеспечение его эффективного функционирования. Перестроить устаревшие модели управления и стать «глобальным» предприятие может за счет формирования цепей поставок и эффективного управления ими.
For survival of the company on the market, it is important to develop and implement a new competitive strategy, which would include a detailed analysis of global factors that have a direct and indirect effect on ensuring its effective functioning. Rebuilding outdated management models and becoming a "global" venture may be due to the formation of supply chains and their effective management.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
1
Greece Greece
9170
Ireland Ireland
1633552
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9778706
Poland Poland
206015030
Romania Romania
3267105
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
-1409146573
United Kingdom United Kingdom
206015029
United States United States
-1529675938
Unknown Country Unknown Country
-273623982

Downloads

Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1077210
Finland Finland
38035163
France France
520864
Germany Germany
94028457
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
81277
Norway Norway
1
Poland Poland
206015031
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
1750298130
United Kingdom United Kingdom
520862
United States United States
1509239401
Unknown Country Unknown Country
25

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_mono.pdf 332,76 kB Adobe PDF -695150871

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.