Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/71221
Title: Increased Wear Coatings due Intrastructural Self-Correction
Other Titles: Підвищення зносостійкості покриттів за рахунок внутрішньоструктурного самокорегування
Authors: Babak, V.P.
Bilchuk, Ye.Yu.
Shchepetov, V.V.
Keywords: детонаційне напилення
зносостійкість
поверхневий шар
структурна пристосованість
легування
detonation spraying
wear resistance
surface layer
structural adaptability
doping
Issue Year: 2019
Publisher: Sumy State University
Citation: Babak, V.P. Increased Wear Coatings due Intrastructural Self-Correction = Підвищення зносостійкості покриттів за рахунок внутрішньоструктурного самокорегування / V.P. Babak, Ye.Yu. Bilchuk, V.V. Shchepetov // Журнал інженерних наук. - 2019. - Т. 6, № 1. - С. С11-С15. - DOI: 10.21272/jes.2019.6(1).c3.
Abstract: Запропоновано механізм блокування та подальшої анігіляції ендогенних мікротріщин за рахунок їх внутрішньоструктурної самокорекції. Встановлено, що під час трибомеханічних процесів фрикційної взаємодії в умовах адитивного впливу температурних флуктуацій і питомих навантажень у контактній зоні відбувається одночасна дія всіх можливих впливів з точки зору фізико-хімічних аномальних перетворень у твердій фазі, результатом яких є термічний розклад карбідів і утворення структурно вільного α- графіту. Результати, отримані під час випробувань, дозволяють припустити, що антифрикційний поверхневий шар, що містить графіт, утворюється у режимі прироблення, а його склад, як і рівноважна шорсткість, відтворюються і підтримуються, утворюючи цілісну систему динамічно стійких зносостійких структур у всьому діапазоні нормального зношення.
A mechanism for blocking and subsequent annihilation of endogenous microcracks due to their intrastructural self-correction has been proposed. It has been established that during tribomechanical processes of friction interaction under conditions of additive influence of temperature fluctuations and specific loads in the contact zone, all possible factors take place simultaneously, from the point of view of physicochemical anomalous transformations in the solid phase, as a result of which thermal destruction of carbides and the formation of structurally free αgraphite. The test results prove that the anti-friction surface layer, which contains graphite, is formed in the run-in regime. The composition and the equilibrium roughness of the surface layer are reproduced and maintained throughout the normal range of wear, and also form an integral system of dynamically stable wear-resistant structures.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/71221
Type: Article
Appears in Collections:Журнал інженерних наук

Views
Other16
Downloads
Other6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Babak_Increased_Wear_Coatings.pdf290.79 kBAdobe PDF6Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.