Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72340
Title: Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом в системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства
Authors: Олефіренко, О.М.
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Keywords: інновації
инновации
innovations
Issue Year: 2018
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Олефіренко, О.М. Складові елементи організаційно-економічного механізму управління збутом в системі комерціалізації інновацій машинобудівного підприємства / О.М. Олефіренко, О.Г. Шевлюга // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 6 (17). – Режим доступу: http://www.easterneuropeebm.in.ua/journal/17_2018/53.pdf
Abstract: У статті запропоновано схему організаційно-економічного механізму управління збутом в системі комерціалізації інновацій машинобудівних підприємств. Подано авторське визначення управління збутом в системі комерціалізації інновацій. Детально охарактеризовані складові елементи та підсистеми механізму. Розглянуто функції та принципи формування механізму. Розглянуто методи удосконалення збутової діяльності підприємств.
В статье предложена схема организационно-экономического механизма управления сбытом в системе коммерциализации инноваций машиностроительных предприятий. Представлено авторское определение управления сбытом в системе коммерциализации инноваций. Подробно охарактеризованы составляющие элементы и подсистемы механизма. Рассмотрены функции и принципы формирования механизма. Рассмотрены методы совершенствования сбытовой деятельности предприятий.
The scheme of organizational and economic mechanism of sales management in the system of innovations commercialization of machine-building enterprises is offered in the article. The author's definition of sales management in the system of innovations commercialization is presented. The components and subsystem of the mechanism are described in details. The functions and principles of forming the mechanism are considered. The methods of sales activity improvement of enterprises are considered.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72340
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other10
Downloads
Other7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Shevliuha_Article_2018.pdf290.41 kBAdobe PDF7Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.