Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472
Title: Особливості просування на ринку інноваційних продуктів
Authors: Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: продукти
інновації
продукты
инновации
products
innovation
Issue Year: 2005
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Прокопенко, О.В. Особливості просування на ринку інноваційних продуктів [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2005. — №1. — С.84-91.
Abstract: В роботі розглянуто особливості просування на ринку інноваційних продуктів шляхом дослідження сутності інновацій та інноваційного продукту, їх класифікації, виявлення особливостей, стримуючих факторів та найбільш ефективних засобів просування різних видів інноваційних продуктів на різних етапах їх життєвого циклу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472
В работе рассмотрены особенности продвижения на рынке инновационных продуктов путем исследования сущности инноваций и инновационного продукта, их классификации, выявления особенностей, сдерживающих факторов и наиболее эффективных средств продвижения различных видов инновационных продуктов на разных этапах их жизненного цикла. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other74
China2
Germany6
United Kingdom1
Iran1
Netherlands1
Poland2
Russia23
Turkey5
Ukraine106
United States27
Downloads
Other1645
Canada1
Switzerland1
China6
Czech Republic2
Germany3
Spain1
EU8
France45
United Kingdom36
Ireland1
Italy7
Japan1
Latvia1
Netherlands5
Norway8
Poland2
Portugal1
Romania6
Russia41
Singapore1
Ukraine1736
United States76


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Prokopenko.pdf477.67 kBAdobe PDF3634Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.