Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9518
Title: Классификация подходов эффективности маркетинга
Authors: Соколова, Л.В.
Верясова, Г.М.
Keywords: эффективность
маркетинговая деятельность
предприятие
ефективність
маркетингова діяльність
підприємство
Issue Year: 2009
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Соколова, Л.В. Классификация подходов эффективности маркетинга [Текст] / Л.В. Соколова, А.Н. Верясова // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 27-32.
Abstract: В статье представлено результаты проведенного анализа существующих теоретических подходов к оценке эффективности маркетинговой деятельности современных предприятий. Разработан вариант классификации направлений оценки эффективности маркетинга, приведена характеристика системных объектов оценки и их составляющих элементов. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9518
У статті представлено результати проведеного аналізу існуючих теоретичних підходів до оцінки ефективності маркетингової діяльності сучасних підприємств. Розроблено варіант класифікації напрямків оцінки ефективності маркетингу, приведено характеристику системних об’єктів та їх складових елементів. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9518
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9518
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other78
China2
Czech Republic1
Germany19
Iran1
Netherlands4
Russia12
Turkey6
Ukraine37
United States29
Downloads
Other366
Belarus8
China2
Germany9
EU1
Kazakhstan2
Netherlands1
Russia50
Ukraine54
Uzbekistan1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
13.pdf164.75 kBAdobe PDF494Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.