Browsing by Keywords маркетинговые инструменты


Showing results 1 to 20 of 22
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Feedback from customers of healthy products: strategy of marketing actions in the offline and online environment Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 439748280 98068785
2017 Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels Domashenko, Maryna Dmytrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Kuchmiyov, A.; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych Article -1044839505 718181707
2021 Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development Rosokhata, Anna Serhiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Jasnikowski, A.; Dmytruk, K. Article 645060299 -974943618
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 2099544596 891398447
2020 Recommendations for improving the hospital’s marketing policy Pushko, Olha Oleksandrivna; Yula, Yu.; Palienko, M. Article -595535475 1170476430
2021 Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse) Павленко, М.С.; Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers -1790952269 -1122121415
2022 Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок Денисенко, М.О. Bachelous Paper -1777117321 -576637004
2009 Маркетинговое управление и управление маркетингом: понятийно-категориальные особенности Степакова, Е.В. Article 181401302 114994666
2011 Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 394340604 1297286798
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 759654377 145841575
2010 Маркетингові інструменти формування стратегії сталого регіонального розвитку Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article -1252715012 2082524141
2012 Модель компетенцій контактного персоналу підприємств сфери послуг Сагайдак, М.П. Conference Papers 7058481 1552708
2013 Особливості застосування теорії RevPash у ресторанному бізнесі Фігун, Н.В. Conference Papers -28287545 -623775601
2013 Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Титаренко, Ю.В. Conference Papers 12019124 10059928
2016 Передумови розвитку digital-маркетингу в роздрібній торгівлі Жегус, О.В. Conference Papers 27983934 10994204
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article 1001834406 1882090679
2021 Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії Лебединець, К. В. Bachelous Paper 367220969 397121160
2015 Проблеми і перспективи просування продукції вітчизнних підприємств в Internet Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Тетяна Євгеніївна; Иванова, Татьяна Евгеньевна; Ivanova, Tetiana Evgeniivna Article 460083730 -877686062
2010 Рыночные инструменты в организации экономического механизма природопользования Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Mitsura, Olena Oleksiivna Conference Papers -1918008642 -1908725503
2019 Удосконалення маркетингових технологій просування товарів компанії "Лакталіс-Україна" у мережі Інтернет Жиронкін, К.Р. Masters thesis 14 12