Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords маркетинговые инструменты
Showing results 1 to 20 of 22
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2021
Feedback from customers of healthy products: strategy of marketing actions in the offline and online environment
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Article
439748280
98068785
2017
Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels
Domashenko, Maryna Dmytrivna
;
Shkola, Viktoriia Yuriivna
;
Kuchmiyov, A.
;
Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych
Article
-1044839505
718181707
2021
Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development
Rosokhata, Anna Serhiivna
;
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Jasnikowski, A.
;
Dmytruk, K.
Article
645060299
-974943618
2021
Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis
Makerska, V. O.
;
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
Article
2099544596
891398447
2020
Recommendations for improving the hospital’s marketing policy
Pushko, Olha Oleksandrivna
;
Yula, Yu.
;
Palienko, M.
Article
-595535475
1170476430
2021
Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse)
Павленко, М.С.
;
Khomenko, Liliia Mykolaivna
Conference Papers
-1790952269
-1122121415
2022
Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок
Денисенко, М.О.
Bachelous Paper
-1777117321
-576637004
2009
Маркетинговое управление и управление маркетингом: понятийно-категориальные особенности
Степакова, Е.В.
Article
181401302
114994666
2011
Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Article
394340604
1297286798
2017
Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг
Решетнікова, І.Л.
;
Шаповалова, Е.П.
Article
759654377
145841575
2010
Маркетингові інструменти формування стратегії сталого регіонального розвитку
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Article
-1252715012
2082524141
2012
Модель компетенцій контактного персоналу підприємств сфери послуг
Сагайдак, М.П.
Conference Papers
7058481
1552708
2013
Особливості застосування теорії RevPash у ресторанному бізнесі
Фігун, Н.В.
Conference Papers
-28287545
-623775601
2013
Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
;
Титаренко, Ю.В.
Conference Papers
12019124
10059928
2016
Передумови розвитку digital-маркетингу в роздрібній торгівлі
Жегус, О.В.
Conference Papers
27983934
10994204
2012
Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України
Овсянецька, Ольга Ярославівна
Article
1001834406
1882090679
2021
Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії
Лебединець, К. В.
Bachelous Paper
367220969
397121160
2015
Проблеми і перспективи просування продукції вітчизнних підприємств в Internet
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Іванова, Тетяна Євгеніївна
;
Иванова, Татьяна Евгеньевна
;
Ivanova, Tetiana Evgeniivna
Article
460083730
-877686062
2010
Рыночные инструменты в организации экономического механизма природопользования
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
;
Mitsura, Olena Oleksiivna
Conference Papers
-1918008642
-1908725503
2019
Удосконалення маркетингових технологій просування товарів компанії "Лакталіс-Україна" у мережі Інтернет
Жиронкін, К.Р.
Masters thesis
14
12
Current filters:
×
Sort by:
submit date
issue year
title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: