Browsing by Keywords поведение потребителей


Showing results 1 to 17 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Analysis of the customer satisfaction of the hotel products in Bulgaria Kyurova, V. V.; Yaneva, D.E. Article -1942695620 -954866933
2018 Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Chech Republic and Slovakia: targeting consumer segments Sugrova, M.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article -1443517447 -1158773642
2018 Consumer behaviour in innovative products purchasing process Dunska, M.; Salkovska, J.; Batraga, A.; Braslina, L. Article 1477932804 -122928263
2016 Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels Charsetad, P.; Vazifeh, Doost H.; Nikoomaram, H. Article 37492166 93690819
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 24307840 24857835
2017 The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products Dikcius, V.; Pikturniene, I.; Pakalniskiene, V.; Seimiene, E.; Kavaliauske, M.; Reardon, J. Article 65852093 41212342
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 166009028 57665890
2011 Tilting at windmills? Using discourse analysis to understand the attitude-behaviour gap in renewable energy conflicts Haggett, Claire; Futаk-Campbell, Beatrix Article -434348126 264460560
2020 Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students Ágnes, U.T. Article 808278483 1239723213
2016 Використання соціометричного методу при дослідженні мотивації та поведінки споживачів Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Вечесенко, І.С. Conference Papers 12298402 8723419
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 150548089 70786942
2010 Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 91212046 93680157
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 162964241 103087993
2015 Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів Спутнікова, К.Б. Conference Papers 2161537 4380645
2012 Основи формування екологічної поведінки споживачів Рожкова, Є.Ю. Conference Papers 43042123 30387518
2011 Роль дослідження мотивації споживачів Troian, Mariia Yuriivna; Савченко, О. Conference Papers -1123559472 1696279174
2011 Роль інформування споживачів у діяльності соціально-відповідальних компаній Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 83014449 112239562