Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords потребитель
Showing results 1 to 20 of 92
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2017
Client Focused Behavior: To Personalized Trust through Collaborative Filtering
Ossik, Yu.I.
;
Gelmanova, Z.S.
;
Borbasova, Z.N.
;
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Article
1009569290
-1521371841
2016
Consumer morality factors: do they influence the intention to buy a cause-related product?
Urbonavicius, S.
;
Adomaviciute, K.
Conference Papers
-526026267
-1797724441
2016
Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Article
-1855173715
1379201469
2015
Customer’s expectations in Iranian exclusive industry
Najafi, Amir
;
Alavi, Narges
;
Shami, Mohammad
Article
62832454
45324242
2016
Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms
Shafei, R.
;
Shafei, F.
Article
-1524855814
-1349699116
2015
Features of customers' irrational behavior
Nilova, Nataliia Markivna
;
Мартиненко, К.О.
Conference Papers
101285786
109451543
2017
International economic operations on the world market of packaging material
Mykhailova, L.I.
;
Lysenko, V.V.
Conference Papers
7988011
2780192
2018
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
Borysova, T.
;
Monastyrskyi, G.
Article
-1909966131
-215760469
2023
Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia
Szigeti, S.
;
Jozsa, L.
Article
563947
190159
2016
The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores)
Akbari, M.
;
Abdolvand, M.A.
;
Ghaffari, F.
Article
-1860896229
1495482342
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
1380274168
1559364212
2018
Адміністративно-правове регулювання торговельної діяльності
Гусейнов, Еміль Елман
Masters thesis
6
3
2022
Аналiз втpат в електpичниx меpежаx з метою розгляду заходів щoдo їx зменшення та розрахунок режимів роботи
Миханчук, І.І.
Bachelous Paper
336678
94877
2022
Аналiз тeхнічних зaходів по знижeнню річних втрaт електроенергії та poзpахунoк pежимів poбoти електричних меpеж
Правдивець, Д.В.
Bachelous Paper
2961729
2527428
2012
Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Михайленко, Дар'я Олександрівна
;
Михайленко, Дарья Александровна
;
Mykhailenko, Daria Oleksandrivna
Article
2123309023
675168442
2013
Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
Гайтина, Н.М.
Conference Papers
97514561
-265081865
2013
Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії
Деречинський, Ю.Н.
;
Воліна, М.С.
Conference Papers
141946011
122672605
2022
Аналіз методів розрахунку втрат електричної енергії в лініях напругою 0,4 кВ та розрахунок параметрів обладнання електричної мережі
Рашкевич, О.І.
Bachelous Paper
134026
95399
2022
Аналіз структури заходiв щодо знижeння втрат eлeктроeнeргi i розрахунок парамeтрiв обладнання eлeктричної мeрeжі.
Христюк, В.М.
Bachelous Paper
408448
172457
2014
Антикризове фінансове управління підприємством
Гук, О.В.
;
Краснощок, А.О.
Conference Papers
-666838886
-2006633813
Current filters:
×
Sort by:
issue year
title
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: