Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords сегментація
Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2014
Application of the relationship marketing model in tourist firms
Sowier-Kasprzyk, I.
Article
1605691565
-646075466
2017
Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market
Huszarik, E.S.
;
Jozsa, L.
;
Hevesi, A.
Article
530281181
396006851
2017
Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing
Babukh, I.
Article
1866833390
407926107
2021
Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries
Becarova, K.
;
Nagyova, L.
;
Hazuchova, N.
;
Stavkova, J.
Article
-108559898
-908318275
2019
Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data
Verdenhofs, A.
;
Tambovceva, T.
Article
-1799462094
1625846298
2016
Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic
Valentova, J.
;
Abrham, J.
Article
185660988
108371318
2021
Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
;
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
;
Ясниковський, А.
Conference Papers
281776603
398159972
2020
Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises
Khomenko, Liliia Mykolaivna
Conference Papers
1968731620
162505577
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
-625697325
-583908115
2011
Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений
Садченко, Олена Василівна
;
Садченко, Елена Васильевна
;
Sadchenko, Olena Vasylivna
Article
661166888
353321351
2006
Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку
Маслова, Н.О.
Conference Papers
223938
325017
2015
Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України
Язвінська, Н.В.
;
Барановська, А.А.
Article
231930717
105558673
2011
Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
966226269
519215493
2009
Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей
Avramenko, Viktor Vasylovych
;
Волков, Р.С.
Conference Papers
135112894
142048336
2023
Сегментація на ринку інноваційної продукції
Колесник, Д.Є.
Bachelous Paper
449363
600040
2009
Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії
Ляхович, Г.І.
Article
699408852
550324809
2020
Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину
Войтенко, М.С.
Bachelous Paper
66698774
31551607
2008
Стратегічна сегментація діяльності підприємств харчової промисловості
Товста, Т.Л.
Article
2018945855
1356422063
2014
Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления
Шубин, А.А.
;
Митяева, Т.Л.
Article
528338255
441456447
2023
Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств
Чесноков, Р.Ю.
Masters thesis
599
597
Current filters:
×
Sort by:
submit date
issue year
title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: