Browsing by Keywords цифровий маркетинг


Showing results 1 to 20 of 39
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Approaches for the companies’ promotion in the modern business environment Kovalev, V.; Neiman, I.; Dubovenko, M.; Kailiuk, Oleksandr Heorhiiovych Article 9033 23292
2023 Digital Marketing and Sustainable Economic Development Trends in Developed and Underdeveloped Countries: A Bibliometric Analysis Acheampong, S.; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 803 453
2021 Digital Marketing as a Source of Competitive Advantage: Case Study of Slovak Republic Nadanyiova, M.; Majerova, J.; Gajanova, L. Article 1675759515 -550960339
2019 Digital marketing for green goods promotion: modern trends in entrepreneurship Chygryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Bilan, Yurii Valentynovych; Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna Conference Papers 358167268 21752878
2021 Digital marketing for small and medium business Ponyrko, I.; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Kwilinski, Aleksy Conference Papers 9949 3090
2021 Digital marketing for small and medium business Ponyrko, I.; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Kwilinski, Aleksy Conference Papers 1762310 4010903
2021 Digital marketing tools in brand promotion Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Us, Yana Oleksandrivna Conference Papers -2034866635 561482916
2019 Digital vs internet marketing: specific differences Kholod, V. Conference Papers 10604487 10882100
2024 The Impact of Digital Marketing on the Market Share of Tourism Firms in Jordan Alafi, K.K.; Ismaeel, B. Article 1 0
2021 Instruments of digital marketing in the pharmaceutical industry Chygryn, Olena Yuriivna; Shevchenko, K. Conference Papers 1793120316 1567068862
2021 Internal Website Presentations of Czech Luxury Fashion Businesses in the COVID-19 Era MacGregor Pelikanova, R. Article 12004477 12299853
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article -1487398494 -767603468
2021 Modern Marketing Strategies for Development of the Company's Green Competitiveness Chygryn, Olena Yuriivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Herasymenko, M.Y.; Shevchenko, K.V. Article -500133464 -1852651903
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article 1082844597 1868784088
2021 Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясниковський, А. Conference Papers 281776603 398159972
2021 SEO як інструмент забезпечення конкурентоспроможності компанії в цифровому середовищі Кущ, В.О. Masters thesis 527557029 24690175
2023 Блогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологій Карацюба, О.В. Masters thesis 42 67
2024 Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі Бєлова, Т.М. Bachelous Paper 49 33
2022 Застосування цифрових технологій для просування продукції на зовнішний ринок Manuilovych, Yurii Mykolaiovych Conference Papers 578929 258360
2014 Каналы и инструменты цифрового маркетинга Окландер, М.А. Conference Papers -1180096309 173745390