Browsing by Keywords якість обслуговування


Showing results 1 to 20 of 33
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article -1649246347 1403006488
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 1436295173 1125262239
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint -742688226 1859865452
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article 271615250 -1154320322
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 952350092 364312500
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article 1514669761 1792668192
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article 454962817 664109619
2006 Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity Hinson, R.; Mohammed, A.; Mensah, R. Article 1541736727 -656724307
2008 Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions Woldie, A.; Hinson, R.; Iddrisu, H.; Boateng, R. Article -1236641420 475869743
2022 Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector Mrabet, S.; Benachenhou, S.M.; Khalil, A. Article -1678867177 -354143587
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 1776380298 899953767
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 238887622 305456594
2020 The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study Aljawarneh, N.M.; Sokiyna, M.; Obeidat, A.M.; Alomari, K.A.K.; Alradaideh, A.T.; Alomari, Z.S. Article 1049259434 -608140217
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 12241991 8991445
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 68947612 177230886
2008 Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття Волді, А.; Хінсон, Р.; Іддрісу, Х.; Боатенг, Р. Article 94293453 121563806
2016 Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем Moskalenko, Viacheslav Vasylovych; Dovbysh, Anatolii Stepanovych Schoolbook -360640991 1275215374
2006 Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою Хінсон, Р.; Мохаммед, А.; Менсах, Р. Article 123770125 140776854
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article -1677575123 -1921771163
2011 Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії Ген, К.; Клемес, М.Д.; Вей, Ц.; Коа, Б. Article 1111049 1184350