Browsing by Keywords інноваційна продукція


Showing results 1 to 20 of 50
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Eтапи процесу комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств Косцик, Р.С. Article 785693565 -1955641444
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 499405406 1943009401
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1597137729 1051827712
2009 Використання методу аналізу ієрархій для стратегічної сегментації ринкового простору інноваційної продукції Максимов, В.В.; Величко, Н.М. Article 955470528 217492273
2018 Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 177840351 282508692
2011 Ефективне управління портфелем інноваційної продукції Криковцева, Н.А. Conference Papers 1558241637 -1034599253
2012 Зовнішня торгівля високотехнологічними товарами: інституціональний вимір Мельник, Т.М.; Зубко, О.В. Article 1766360599 -1992637634
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 54491187 65699356
2014 Исследование особенностей распределения инновационной продукции Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 369229359 23721565
2018 Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter -1379630263 2039388063
2011 Конфликты в каналах распределения инновационной продукции Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 521366568 709497563
2011 Концептуальнi проблеми розвитку системи бухгалтерського облiку в управлiннi iнновацiйними процесами Кантаєва, О.В. Article 62754232 42674379
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 147854180 119532153
2011 Методичні підходи до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1423201795 730776666
2012 Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий Потрашкова, Людмила Владимировна Article 1797427179 779619279
2010 Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 180549911 104753205
2018 Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna authors certificate 197365881 258294465
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych PhD Thesis 247777543 -1607570194
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Synopsis 516414879 136059540
2014 Обгрунтування вибору маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Synopsis 1378076100 -2129384620