Browsing by Keywords pragmatic purpose


Showing results 1 to 12 of 12
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 120529438 32720197
2014 Дискурс iнтернет-реклами: проблеми та перспективи дослідження Соколова, І.В. Conference Papers 122373094 49990794
2010 Дискурс-аналіз в аспекті викладання іноземної мови спеціального вжитку Соколова, І.В. Article 7990208 7335739
2008 Лінгвокогнітивні аспекти малих текстів Kozlovska, Hanna Borysivna; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Анохіна, Т.О.; Kobiakova, Iryna Karpivna; Kosenko, Yuliia Viktorivna; Соколова, І.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna; Baranova, Svitlana Volodymyrivna Book chapter 2044523469 1791345958
2011 Лінгвістичні фактори функціонування сучасного інформаційно-рекламного дискурсу Соколова, І.В. Article 7343926 15047818
2006 Особливості реалізації прагматичної настанови інформаціїно-рекламних текстів розгорнутого типу Соколова, І.В. Article 10156390 11029570
2012 Особливості функціонування дискурсу інтернет - реклами (на матеріалі англійської мови) Соколова, І.В. Article -1934000915 146714828
2000 Прагматичні параметри функціонування категорії повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 13973600 17717127
2009 Структурно-композиційні ознаки тексту-анонсу Соколова, І.В. Article 10206266 7794341
2000 Структурно-семантичні та функціональні характеристики повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 7709857 16787419
2000 Імпліцитний повтор як засіб реалізації прагматичної мети текстів-анонсів Соколова, І.В. Conference Papers 10254758 12005498
2013 Інтертекстуальність як текстооформлююча категорія рекламних текстів (на матеріалі англомовної реклами) Соколова, І.В. Article 224065503 184417374