Browsing by Author Райко, Д.В.


Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві Райко, Д.В.; Лебедєва, Л.Е. Article 86583916 106361759
2017 Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Зацаринний, В.М. Article 431413357 1090480541
2016 Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Article 3100960 3659833
2015 Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства Райко, Д.В.; Лебедева, Л.Е. Article 2017421773 -1113113856
2013 Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії Райко, Д.В. Article 7401547 10077761
2017 Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І. Article 55957060 139975531
2010 Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підприємства Райко, Д.В. Conference Papers 8510084 20255025
2015 Чинники впливу на розвиток промислового підприємства Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Article 1380236 1716611