Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords маркетинговий канал
Showing results 1 to 20 of 27
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2018
Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Jankurova, A.
;
Masar, D.
Book chapter
1692756220
1286467456
2022
Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel
Reilent, K.
;
Kurvits, M.
;
Ohlau, A.
Article
1336043752
1958098075
2016
The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
532320071
-539365535
2016
Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
1401232644
1569641147
2007
Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
Symonenko, Mariia Yuriivna
Article
-1007069652
1817013806
2014
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-1963998513
684912248
2012
Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Conference Papers
4407997
3167158
2018
Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Гвоздецька, М.Ю.
Article
188454778
1763545483
2012
Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
13863957
11208730
2017
Маркетингові канали підприємства: сутність та структура
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
1018793855
906544665
2016
Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
-1953210220
2087728032
2015
Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
75462844
119532153
2006
Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості
Федорова, Ю.К.
;
Жидков, А.Б.
Article
1187182586
1808383644
2015
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Сигида, Н.О.
Article
156445451
95260252
2016
Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Hryshchenko, Olena Fedorivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-1711097092
-958002527
2015
Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
Article
1822625473
-1750854359
2015
Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
627276143
487793600
2006
Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Symonenko, Mariia Yuriivna
Conference Papers
426864322
415010401
2013
Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах
Доброскок, Ю.Б.
Article
95364423
80584048
2012
Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
4216785
2617032
Current filters:
×
Sort by:
issue year
title
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: