Browsing by Keywords реципиент


Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article -328523838 1957193334
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 1549389553 -1951485105
2013 Видеовербальный текст немецкоязычного рекламного дискурса Бикова, Ольга Дмитрівна; Быкова, Ольга Дмитриевна; Bykova, Olha Dmytrivna; Yermolenko, Svitlana Vasylivna Article 42591101 61010134
2012 Когнітивно-лінгвістичні аспекти мовної гри або ліки від усіх турбот Kobiakova, Iryna Karpivna; Капленко, Альбіна Олександрівна; Капленко, Альбина Александровна; Kaplenko, Albina Oleksandrivna Article -907162089 -962988159
2021 Комунікативно-прагматичні аспекти перекладу німецькомовних рекламних текстів Конященкова, І.Ю. Masters thesis -49044867 -1805695576
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 1409316353 1920421565
2016 Нетипові питальні речення як інструмент психолінгвістичної маніпуляції в англійській мові Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Руденко, Наталья Владимировна Article 1312239610 788752069
2010 Средства реализации краткости в информационном газетном сообщении. Kozlovska, Hanna Borysivna Article 29193707 37252832
2019 Шляхи формування інформативного читання Попенко, А.А. Bachelous Paper 6 1