Browsing by Keywords торговая марка


Showing results 1 to 20 of 36
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 System solution of evaluation of the brand management’s efficiency in the competitive environment: a methodology of benchmarking Kendiukhov, O.V. Article -1006212883 -1102265173
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 1021051369 1026487041
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 12241991 8991445
2019 Дослідження особливостей використання інструментів маркетингу для просування послуг ветеринарної клініки Тележенко, М.О. Bachelous Paper 5 1
2013 Захист прав інтелектуальної власності Ткачова, Ю.М. Conference Papers -1535397382 325127755
2020 Зобов’язання України відповідно до угоди про асоціацію з ЄС щодо торговельних марок Дегтяр, Р.О.; Pakhomov, Volodymyr Vasylovych Conference Papers 73876099 62433579
2013 Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування Mitsura, Olena Oleksiivna; Летюга, Ю.Р. Conference Papers 23523640 42439157
2005 Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков Bondarenko, Alla Fedorivna; Нечепуренко, В.М.; Андрющенко, О.О. Article 52227857 41228260
2005 Методические основы оценки параметров конкурентоспособности торговой марки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 60971008 38959918
2009 Міжнародні економіко-правові аспекти використання інтелектуальної власності Khvorost, Oksana Oleksiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Ivanova, Tamara Ivanivna Article 1184688184 921412425
2013 Ознаки добросовісного попереднього користування торговельною маркою (знаком для товарів і послуг) Осіпова, О.О. Article 10220190 17096607
2006 Определение уровня достаточности потенциала торговой марки и разработка стратегии его развития Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article -1971469729 1661783901
2014 Основні характеристики бренду ФЦ «Барса» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 426704587 318091663
2020 Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") Тонкошкур, Б.С. Bachelous Paper -344615828 -1579467354
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 1805731537 -790238960
2020 Охорона прав на "trade dress": досвід зарубіжних країн Савицька, І.В.; Utkina, Maryna Serhiivna Conference Papers -233400150 272855512
2020 Охорона прав інтелектуальної власності на торговельну марку Золота, Леся Володимирівна; Zolota, Lesya Volodymyrivna ; Zolota, Lesya Volodymyrivna; Русак, Г.В. Article 67767693 52903943
2006 Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 2962255 3931425
2021 Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії Лебединець, К. В. Bachelous Paper 183913335 397121160
2019 Право інтелектуальної власності на «trade dress»: особливості та загальна характеристика Utkina, Maryna Serhiivna Article -1765113668 -308308384