Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords якість обслуговування
Showing results 1 to 20 of 33
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2023
Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India
Sao, A.
;
Kumar, A.
;
Bapat, G.
;
Khan, M.S.
;
Singh, S.
Article
-1649246349
1403006488
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
1436295173
1125262239
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
-742688228
1859865452
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Gritsenko, O.I.
Article
271615250
-1154320322
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
952350092
364312500
2019
Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan
Muneeb, F.M.
;
Chughtai, M.S.
;
Anjum, U.
;
Ma, J.
Article
1514669761
1792668192
2017
Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks)
Vashchenko, M.
;
Cherniavskyi, I.
Article
454962817
664109619
2006
Indexes of the services' quality in banks of Gana according to the universal banking activity
Hinson, R.
;
Mohammed, A.
;
Mensah, R.
Article
1541736727
-656724307
2008
Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions
Woldie, A.
;
Hinson, R.
;
Iddrisu, H.
;
Boateng, R.
Article
-1236641420
475869743
2022
Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector
Mrabet, S.
;
Benachenhou, S.M.
;
Khalil, A.
Article
-1678867177
-354143587
2023
The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences
Samsa, C.
Article
1776380297
899953767
2016
Prospects for compilation integrated reporting credit unions
Gritsenko, O.I.
Article
238887622
305456594
2020
The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study
Aljawarneh, N.M.
;
Sokiyna, M.
;
Obeidat, A.M.
;
Alomari, K.A.K.
;
Alradaideh, A.T.
;
Alomari, Z.S.
Article
1049259434
-608140217
2015
Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
Article
12241991
8991445
2015
Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Skorba, Oleh Anatoliiovych
Article
68947611
177230886
2008
Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття
Волді, А.
;
Хінсон, Р.
;
Іддрісу, Х.
;
Боатенг, Р.
Article
94293453
121563806
2016
Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем
Moskalenko, Viacheslav Vasylovych
;
Dovbysh, Anatolii Stepanovych
Schoolbook
-360640992
1275215374
2006
Детермінанти якості обслуговування в банках Гани згідно з універсальною банківською справою
Хінсон, Р.
;
Мохаммед, А.
;
Менсах, Р.
Article
123770125
140776854
2016
Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
-1677575123
-1921771163
2011
Емпіричний аналіз задоволеності клієнтів банку Нової Зеландії
Ген, К.
;
Клемес, М.Д.
;
Вей, Ц.
;
Коа, Б.
Article
1111049
1184350
Current filters:
×
Sort by:
issue year
title
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: