Browsing by Keywords quality of service


Showing results 1 to 20 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 1436295173 1125262239
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint -742688228 1859865452
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article 271615250 -1154320322
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 952350092 364312500
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article 454962817 664109619
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 238887622 305456594
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 12241991 8991445
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 68947611 177230886
2013 Етапи оцінки якості логістичного сервісу Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 122443018 115993850
2009 Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту Абдель-Бакі, М. Article 223719301 178432241
2015 Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 483534 106534
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 155413233 145841575
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2014 Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 1178525555 556090455
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 7647338 7795804
2014 Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В. Article 9076668 9275029
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 154901710 338798299
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 71918 171627
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 927605868 546949111
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 17085754 24002316