Browsing by Keywords segmentation


Showing results 1 to 20 of 27
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article -1146142916 897057349
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 2114130799 1454237891
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article -1719962519 -736311513
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article -542799489 -908318274
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article 1586518286 221460715
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 1109046449 848063223
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article -759233015 1882541850
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 270530764 -1438882466
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 1380274168 1559364212
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 1644326471 1595789362
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 2090304384 -1336106129
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 1320005931 1234100953
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 849003 325018
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 729558855 654948332
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article -493795420 -919561796
2022 Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу Редька, В.В.; Пономаренко, І.О. Article 6303587 1445408
2025 Розроблення конкурентної стратегії для підприємства Горбун, К.М. Bachelous Paper 1 0
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 646919323 405112761
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 1348089 600041
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article -1744370392 1712530674