Browsing by Keywords segmentation


Showing results 1 to 20 of 26
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article 1605691565 -646075466
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 530281181 396006851
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 1866833390 407926107
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article -108559898 -908318275
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article -1799462094 1625846298
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 185660988 108371318
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article 1082844597 1868784088
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 1968731620 162505577
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article -625697325 -583908115
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 331499162 279669980
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 431510894 868557022
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 661166888 353321351
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 223938 325017
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 248536810 165900708
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 966226269 519215493
2022 Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу Редька, В.В.; Пономаренко, І.О. Article 1590409 1445407
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 135112894 142048336
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 449363 600040
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article 699408852 550324809
2020 Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину Войтенко, М.С. Bachelous Paper 66698774 31551607