Browsing by Keywords бренд


Showing results 141 to 157 of 157
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Формування бренда підприємства в галузі птахівництва Гайтина, Н.М. Conference Papers 1570292 4028581
2008 Формування брендингу в маркетингових стратегіях Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Дмитренко, Ю.М. Conference Papers 4769620 2810168
2022 Формування зеленого бренду підприємства Лобанова, А.М. Masters thesis 220781800 445490935
2014 Формування образу бренду у загальній концепції виведення нової торгової марки на локальний ринок Шевченко, О.Ю. Conference Papers 1953517 2582680
2021 Формування стратегії просування бренду в соціальних мережах Парненко, Д.А. Masters thesis -499729866 824465585
2015 Формування ідентичності бренду університету засобами маркетингових комунікацій Лабурцева, О.І. Conference Papers 91975099 63821953
2022 Формування іміджу підприємства як фактор посилення конкурентних переваг Нечаєва, Н.М. Masters thesis 1521813125 941693016
2021 Франчайзинг як ефективний інструмент розвитку компанії Bondarenko, Alla Fedorivna; Hordiienko, Vita Pavlivna; Москаленко, А.О. Article -130909132 -615905227
2010 Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article -62145022 -308365277
2025 Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4 0
2012 Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства Ivashova, Nadiia Vasylivna; Гончаренко, Т.П. Article -426037707 1827299081
2017 Як зробити ефективний celebrity - маркетинг Вертюченко, А.Р. Conference Papers 802874 372873
2023 Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду Охрименко, Л.С. Bachelous Paper 54284 82438
2021 Інновації в маркетингу Шевченко, К.В.; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 2 0
2012 Інновації як ключовий регулятор рейтинг-фактора бренду вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг Гардабхадзе, І.А. Conference Papers 74615156 43661056
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1431314094 1676664078
2024 Інструменти цифрового маркетингу в індустрії моди Коваленко, Є.М. Bachelous Paper 100 141